Menu

Mgr. Gabriela Mrázková

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 737 465 130

Programy jsou realizovány ZDARMA.

Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.

Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).

VŠEOBECNÁ PRIMÁRNÍ PREVENCE PRO MŠ a ZŠ                
 Zdravý životní styl  
 Moje tělo (7. – 9. ročník) 90 min
 Obsah: životní styl, ideál krásy, sebeláska, sebeúcta, sebepřijetí, poruchy příjmu potravy  
 Závislost / nezávislost (7. – 9. ročník) 90 min
 Obsah: prevence závislostí, zdravý vztah ke svému tělu, kouření, návykové látky  
   
Virtuální svět  
 ONLINE ZOO (1. – 3. ročník) 45 min
 Obsah: seznámení se základními pravidly bezpečného chování na internetu pomocí příběhu  
 Nástrahy v kyberprostoru (4. – 6. ročník) 90 min
 Obsah: rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, zásady bezpečného chování na internetu, kyberšikana  
 Nástrahy v kyberprostoru (7. – 9. ročník)  90 min
 Obsah: film "Na hory", rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, bezpečné chování na internetu, kyberšikana, sexting  
   
Zdravé vztahy v třídním kolektivu  
Naše třída – naše parta (1. – 6. ročník) 90 min
Obsah: podpora zdravých vrstevnických vztahů v kolektivu, kooperace ve třídě, aktivity zaměřené na posílení třídního koletivu,
uvědomění si vlastní role v třídním kolektivu, třídní pravidla.
 
Když slova bolí (3. – 6. ročník) 90 min 
Obsah: ubližování začíná slovem, jak se k sobě chováme?, vztahy ve třídě  
   
Práce s emocemi  
Emoce nejsou "nemoce" (3. – 5. ročník) 90 min
Obsah: pomoc získat lepší náhled na emoce, uvědomění si vlastních emocí, důraz na porozumění vlastním emocím  
Každý jsme jiný (4. – 5. ročník) 90 min
Obsah: život s odlišností, tolerance k jinakosti druhých, předsudky, porozumění  
   
Diagnostika klimatu třídního kolektivu  
SO RA D (Sociometrické mapování) 6. – 9. ročník ZŠ, SŠ  
Obsah: standardizovaná metoda pro sledování a zjišťování vztahů v třídním kolektivu  
B-3, B-4 (4. – 9. ročník ZŠ, SŠ, 2. – 3. ročník ZŠ)  
Obsah: mapování vztahů mezi žáky a zjištění celkové emoční atmosféry ve třídě,
diagnostika klimatu prostřednictvím standardizovaných dotazníků
 
   
Adaptační pobyty  
Nabídka spolupráce při realizaci programů v rámci adaptačních pobytů.