Mgr. Gabriela Mrázková
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 737 465 130
Programy jsou realizovány ZDARMA.
Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.
Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).
VŠEOBECNÁ PRIMÁRNÍ PREVENCE PRO MŠ a ZŠ | |
Zdravý životní styl | |
Moje tělo (7. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: životní styl, ideál krásy, sebeláska, sebeúcta, sebepřijetí, poruchy příjmu potravy | |
Závislost / nezávislost (7. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: prevence závislostí, zdravý vztah ke svému tělu, kouření, návykové látky | |
Virtuální svět | |
ONLINE ZOO (1. – 3. ročník) | 45 min |
Obsah: seznámení se základními pravidly bezpečného chování na internetu pomocí příběhu | |
Nástrahy v kyberprostoru (4. – 6. ročník) | 90 min |
Obsah: rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, zásady bezpečného chování na internetu, kyberšikana | |
Nástrahy v kyberprostoru (7. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: film "Na hory", rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, bezpečné chování na internetu, kyberšikana, sexting | |
Zdravé vztahy v třídním kolektivu | |
Naše třída – naše parta (1. – 6. ročník) | 90 min |
Obsah: podpora zdravých vrstevnických vztahů v kolektivu, kooperace ve třídě, aktivity zaměřené na posílení třídního koletivu, uvědomění si vlastní role v třídním kolektivu, třídní pravidla. |
|
Když slova bolí (3. – 6. ročník) | 90 min |
Obsah: ubližování začíná slovem, jak se k sobě chováme?, vztahy ve třídě | |
Práce s emocemi | |
Emoce nejsou "nemoce" (3. – 5. ročník) | 90 min |
Obsah: pomoc získat lepší náhled na emoce, uvědomění si vlastních emocí, důraz na porozumění vlastním emocím | |
Každý jsme jiný (4. – 5. ročník) | 90 min |
Obsah: život s odlišností, tolerance k jinakosti druhých, předsudky, porozumění | |
Diagnostika klimatu třídního kolektivu | |
SO RA D (Sociometrické mapování) 6. – 9. ročník ZŠ, SŠ | |
Obsah: standardizovaná metoda pro sledování a zjišťování vztahů v třídním kolektivu | |
B-3, B-4 (4. – 9. ročník ZŠ, SŠ, 2. – 3. ročník ZŠ) | |
Obsah: mapování vztahů mezi žáky a zjištění celkové emoční atmosféry ve třídě, diagnostika klimatu prostřednictvím standardizovaných dotazníků |
|
Adaptační pobyty | |
Nabídka spolupráce při realizaci programů v rámci adaptačních pobytů. |