Mgr. Gabriela Mrázková
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: 737 465 130
Programy jsou realizovány ZDARMA.
Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.
Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).
VŠEOBECNÁ PRIMÁRNÍ PREVENCE PRO MŠ a ZŠ | |
Zdravý životní styl | |
Zdravý životní styl (MŠ) | 45 min |
Obsah: prevence kouření, pohyb, zdravá strava atd. | |
Zdravý životní styl (1. - 2. ročník) | 45 min |
Obsah: prevence kouření, pohyb, zdravá strava atd. | |
Moje tělo je moje (6. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: prevence poruch příjmu potravy, sebeláska, sebeúcta, zdravý vztah ke svému tělu atd. | |
Závislost / nezávislost (7. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: prevence závislostí, sebeláska, sebeúcta, zdravý vztah ke svému tělu, atd. | |
Virtuální svět | |
ONLINE ZOO (2. – 3. ročník) | 45 min |
Obsah: seznámení se základními pravidly bezpečného chování na internetu pomocí příběhu, rizika související s používáním internetu, atd. | |
Nástrahy v kyberprostoru (4. – 5. ročník) | 90 min |
Obsah: zásady bezpečného chování na internetu, rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, sexting, kybergrooming, challenge, atd. |
|
Nástrahy v kyberprostoru (6. – 9. ročník) | 90 min |
Obsah: bezpečné chování na internetu, rizika sociálních sítí, rizika seznamování na internetu, sexting, kybergrooming, challenge atd. | |
Zdravé vztahy v třídním kolektivu | |
Naše třída – naše parta (3. – 6. ročník) | 2 x 60 min |
Obsah: podpora zdravých vrstevnických vztahů v kolektivu, kooperace ve třídě, třídní klima, uvědomění si vlastní role v třídním kolektivu, třídní pravidla. Jedná se o dvě návazná setkání. |
|
Práce s emocemi | |
Emoce nejsou "nemoce" (3. – 5. ročník) | 90 min |
Obsah: pomoci získat lepší náhled na emoce, uvědomění si vlastních emocí, důraz na porozumění vlastním emocím atd. | |
Každý jsme jiný (4. – 5. ročník) | 90 min |
Obsah: život s odlišností, tolerance k jinakosti druhých, předsudky, porozumění atd. | |
Klima třídního kolektivu | |
Klima školní třídy (2. – 5. ročník) | |
Obsah: využití metod a technik k zjišťování klimatu ve třídě | |
Diagnostika klimatu třídního kolektivu (sociometrické mapování SORAD) 6. – 9. ročník ZŠ, 1. – 4. ročník SŠ | |
Obsah: mapování vztahů mezi žáky a zjištění celkové emoční atmosféry ve třídě. |