Mgr. Tereza Provodovská
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
mobil: 739 684 145
Programy jsou realizovány zdarma.
Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.
Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).
Pro domluvu termínů využijte, prosím, nejlépe mailovou komunikaci.
DŮLEŽITÉ MOMENTY VE VÝVOJOVÉM OBDOBÍ JEDINCE | |
Nejsem dítě, nejsem dospělý (6. - 8. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Dopsívání - psychické a fyzické změny, citové prožívání, emoce tady a teď. | |
Problematika bezpečného sexu (8. - 9. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Seznámení s antikoncepcí a její důležitostí při zahájení pohlavního života | |
Problematika bezpečného sexu (8. - 9. ročník ZŠ + 1. ročník SŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Seznámení s pohlavně přenosnými nemocemi (zaměření na HIV/AIDS) | |
VZTAHY MEZI LIDMI (VE TŘÍDĚ) | |
Když slova bolí (3. – 6. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Ubližování začínající slovem – jak se k sobě chováme – vztahy ve třídě | |
Člověk, nebo marťan? (4. – 7. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Stereotypy chování a předsudky vůči druhým. | |
Člověk je tvor společenský (3. – 7. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: …a vztahová bytost, vztah vzniká na základě základních lidských potřeb, a proto jsem naštvaný, když mi třeba někdo zasedne MÉ místo… |
|
Vroucí - řvoucí (2. – 6. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Agresivita – Co se se mnou a ve mně děje, když mám hněv? Jak s tím pracovat? | |
Kdo si hraje, nezlobí... (8. – 9. ročník ZŠ + SŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Aktivity pro utužení a posílení třídního kolektivu, umění komunikace a evaluace nejen své práce, vztahy ve třídě. | |
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL | |
Závíslá nezávislost (8. – 9. ročník ZŠ + SŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Drogová závislost – mechanismy vzniku a rozvoje závislosti a hodnoty v životě člověka. | |
Závíslá nezávislost (4. – 9. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodiny |
Obsah: Závislosti 21. století – moderní technologie jako dobrý sluha, ale zlý pán… aneb všeho moc škodí. | |
Jedl/a bych, ale... (4. – 7. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodin |
Obsah: Poruchy příjmu potravy – anorexie X bulimie (+ pro starší bigorexie) | |
V ONLINE SVĚTĚ | |
Růžové brýle virtuální reality (4. – 7. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodin |
Obsah: Nástrahy komunikace na internetu, bezpečné chování. | |
Růžové brýle virtuální reality (3. – 7. ročník ZŠ) | 2 vyučovací hodin |
Obsah: Komunikace na internetu, chatování, třídní „chat“ skupina. | |
Online ZOO (1. – 3. ročník) | 2 vyučovací hodin |
Obsah: Seznámení se základními pravidly bezpečného chování na internetu. Rizika související s používáním internetu. |
|
DIAGNOSTIKA TŘÍDNÍCH KOLEKTIVŮ | |
SO-RA-D (6. ročník ZŠ – 4. ročník SŠ) | |
Obsah: Sociometrický ratingový dotazník – standardizovaná metoda pro sledování a zjišťování vztahů v třídním kolektivu. | |
B-3 (4. ročník ZŠ – 4. ročník SŠ) | |
Obsah: Standardizované dotazníky zaměřeny na diagnostiku vztahů ve školní třídě. | |
B-4 (2. – 3. ročník ZŠ) | |
Obsah: mapování vztahů mezi žáky a zjištění celkové emoční atmosféry ve třídě. |