Mgr. Michal Palúch
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
mobil: 603 428 066
Programy jsou realizovány zdarma a jsou určeny pro jeden třídní kolektiv.
Podmínkou účasti žáka na preventivním programu je mít zákonným zástupcem podepsaný INFORMOVANÝ SOUHLAS.
Během programu je žádoucí přítomnost pedagoga (nejlépe třídního učitele).
Žádosti o realizaci preventivních programů a diagnostiky třídy jsou přijímány pouze e-mailem!
Nabídka preventivních programů a diagnostiky třídních kolektivů
na šk. rok 2024/2025
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL | |
Zdravý jako rybička (1. - 3. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Základy zdravého životního stylu, denního režimu, zdravé stravy. Důležitost pohybu a cvičení. Rizika závislostí. | |
(NE)závislý život (4. - 9. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Základy prevence látkových závislostí – tabák, alkohol, léky, drogy. Příznaky a vznik závislosti, dopad na zdraví a její léčba. | |
Závislosti dnešního světa (4. - 9. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Pravidla pro zamezení vzniku závislosti na moderních technologiích – netolismus, nomofobie, gaming, sociální sítě. | |
Digitální detox (6. - 9. ročník ZŠ) | |
Obsah: Jak omezit či minimalizovat používání elektronických zařízení – mobilních telefonů, tabletů, počítačů a doby na internetu a sociálních sítí. |
90 min. |
NÁSTRAHY ON-LINE SVĚTA A KYBERPROSTORU | |
Online ZOO (1. – 3. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Základní pravidla bezpečného chování na internetu a rizika související s používáním internetu pro děti. | |
(NE)chyceni v síti (4. – 9. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Pravidla bezpečného chování na internetu a sociálních sítích, prevence kyberšikany a ochrana soukromí. | |
Kyberšikana: Řekni dost! (6. – 9. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Zvyšování povědomí o kyberšikaně – možné následky, rozpoznávání a prevence kyberšikany. | |
Sexting a kybergrooming (8. – 9. ročník ZŠ) | 90 min. |
Obsah: Na hory – pravidla bezpečného chování a seznamování na sociálních sítích, sexuální predátoři, kyberšikana | |
DIAGNOSTIKA TŘÍDNÍCH KOLEKTIVŮ | |
SO-RA-D | |
Obsah: Sociometrický ratingový dotazník – standardizovaná metoda pro sledování a zjišťování vztahů v třídním kolektivu. | |
B-3, B-4 | |
Obsah: Standardizované dotazníky zaměřeny na diagnostiku vztahů ve školní třídě. | |